Home / Sports / Cambridge News paper apologises over headline gaffe

Cambridge News paper apologises over headline gaffe


Image caption

The paper blamed the mistake on “a technical problem”

An space newspaper by accident revealed its print directions at the entrance quilt as a substitute of a headline.

The Cambridge News left “100pt splash heading here” given that textual content as an alternative of a headline a couple of “sex lair” faculty.

The newspaper’s editor-in-chief David Bartlett apologised and discussed it used to be as soon as once unclear the way it had took place however blamed the gaffe on “a technical problem”.

Readers had been fast to poke amusing on the paper on social media, with some suggesting a headline pageant.

One particular person prompt “austerity ate our headline” as a imaginable get right to use.

Another commented: “The 100PT Splash heading… doesn’t get as much coverage as it should.”

Image copyright
Twitter/Cambridge News


An additional apology defined “the headline should have read ‘£2m for ‘sex lair’ school’ in reference to a story printed on page 11 of today’s newspaper”.

Mr Bartlett added: “I want to apologise sincerely to our readers for this error, which took place as a result of a technical drawback.

“We are nonetheless having a look into how this took place and wish our readers to understand we take this significantly.”

The Cambridge News is owned by way of Trinity Mirror %.

About ShoaibAslam

Check Also

Arsenal vs Newcastle United LIVE updates: Team news and highlights | Football | Sport

Arsenal sit seventh throughout the Premier League and are decided to club up the table …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: